23 sierpnia 2013

Fotografia dziecięca Poznań: Amelia


W mojej pracy, jako fotograf ślubny spotykam wiele pięknych kobiet - modelek, lecz tylko jedna jest dla mnie najpiękniejsza i najbardziej naturalna we wszystkim co robi. Mówię oczywiście o mojej córeczce, którą postanowiłem uwiecznić przy okazji niewinnych, wakacyjnych zabaw. Muszę przyznać, że pozowanie ma we krwi. Wie co i jak, więc ograniczyłem się jedynie do naciskania spustu migawki, a kadry układały się same. Patrząc na te zdjęcia marzę o tak beztroskich chwilach. Tak już jest, że wszystkie chwile są ulotne i trzeba je utrwalać, gdyż czas wymazuje wszystkie kolory, gesty, uśmiechy z naszej pamięci, pozostawiając jedynie ogół sytuacji, czy wydarzenia. Poniżej prezentuję rezultaty owych letnich zabaw. Na 100 % jedno z nich będzie moją tapetą w komputerze, żeby przetrwać w uśmiechu trudny jesienno-zimowej aury, której tak bardzo nie lubię :) MKFstudio - fotografia dziecięca poznań




[gallery ids="236,229,230,233,234,237,228,227,241,239,238,225,224"]

2 komentarze:

  1. Kasia F - od jakiegoś czasu oglądam z zkieeaawciniem twoją galerie i brak mi słf3w każde zdjęcie jest niesamowite, w każdym z nich kryje się coś czego brakuje w wielu zdjęciach innych autorf3w, coś co ciężko wyrazić słowami, dopiero uczę się robić zdjęcia a o wykonaniu takich jak twoje mogę jedynie pomarzyć, gratuluję talentu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje :) Zawsze służe radą :) to kwestia czasu i sposobu postrzegania otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń