5 września 2013

Fotografia ślubna Poznań: Magdalena i Tomek - sesja cz. I


Jak wspomniałem we wcześniejszym poście, prezentuję pierwszą część dość obszernego materiału, który zrealizowałem w pensjonacie Siedem Drzew w Biskupicach. Fotografia ślubna, którą wykonuję znacznie różni się od tej, którą można ogólnie zaobserwować. Moje hasło to: "Fotograf inny, niż inni". Realizuję to poprzez dbałość o światło, czyste i staranne kadry, emocje na zdjęciach i wielkie uczucie, które łączy bohaterów moich fotografii. Hasło to realizuję także poprzez dość śmiałe techniki pracy oraz bardzo indywidualne podejście do każdego klienta. Mam nadzieję, że poniższe fotografie spełnią moje i Państwa oczekiwania. Uwaga! Już niedługo część druga sesji Magdaleny i Tomka pod tytułem: "Fotografia ślubna Poznań: Magdalena i Tomek - sesja cz. II" ZAPRASZAM :)


[gallery ids="196,195,186,187,192,193,191,190,189,188"]

1 komentarz:

  1. They are all so beautiful. I like the first one best I love the pirsome of a storm!Thanks for sharing. Stopping by from SITS. Have a great weekend.misssrobin recently posted..

    OdpowiedzUsuń