5 października 2013

Filmowo, czyli fotografia ślubna w formie prezentacji - cykl "Całe reportaże..."

Tym razem rozpocząłem zamieszczanie całych reportaży lub ich części składowych. Zapytacie po co to robię? Cel mam jeden - pokazać moje fotografie w szerszym kontekście, a nie tylko pojedyncze zdjęcia z portfolio. Basia & Paweł, to pierwsza para, którą chciałem Wam zaprezentować. Jest to jedynie reportaż z przygotowań i ślubu kościelnego. Z przyczyn dotyczących zachowania prywatności moich klientów, nie prezentuję całego materiału. Zlecenie obejmowało jedynie ślub kościelny, dlatego brak tu ujęć weselnych :) Nie zamieściłem także zdjęć rodzinnych, grupowych oraz składania życzeń. Film dostępny jest w jakości HD, polecam zmianę rozdzielczości odtwarzania w opcjach.

 Życzę miłego oglądania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz