28 lutego 2016

Brak strony www i maila :(, czyli jak haker może skomplikować życie...

Moi drodzy!
W związku z faktem, że 27 lutego 2016 roku firma 2be została zaatakowana przez hakera, chwilowo pozbawiony jestem swojej strony www.mkfstudio.com oraz dostępu do maila. Proszę Was o wyrozumiałość i wszelkie pytania kierować przez moje konto na facebook'u: MKFstudio - facebook
Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszam :)

AKTUALIZACJA!

Od 2018 roku założyłem nową stronę pod hasłem fotografia ślubna Poznań. Znajdziecie tam nowe, przepiękne zdjęcia ślubne, albumy moich klientów (tylko te kartki, które dotyczą samej pary młodej). Od nowego roku same zmiany.. Rozszerzyłem profil swojej fotografii i w ofercie mam również szeroko rozumianą fotografię rodzinną, w skład której wchodzi: fotografia dziecięca poznań, fotografia ciążowa, fotografia komunijna..... Dołączam do tego fotografię reklamową oraz z eventów...
Zapraszam wszystkich chętnych do współpracy, klientów na sesje fotograficzne w plenerze lub u was w domu... Bez obaw... posiadam profesjonalny sprzęt, który przemieni wasze mieszkanie w nowoczesne studio fotograficzne...
 Zapraszam do zakładki KONTAKT ... Do zobaczenia niebawem :)

Co do firmy 2be.pl to niestety zostałem oszukany... ale to zagadnienie raczej dla prokuratora, niż na bloga o fotografii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz