15 stycznia 2012

Nowy rok, same zmiany, czyli moja próba działań marketingowych ...

Garść wolnego czasu oraz lekkie wakacje od fotografii ślubnej spowodowały, iż znalazłem czas na uporządkowanie spraw związanym z tzw. PR'em strony firmowej dotyczącej fotografii ślubnej. Zmianie uległa przede wszystkim kolorystyka strony. Poprzednia wydawała się być zbyt ciemna, przygnębiająca, natomiast obecna jest dla mnie bardziej szlachetna, elegancka oraz oddająca mój stosunek do spraw estetycznych (hołd powiedzeniu: mniej, znaczy więcej). Oprócz samej kolorystyki, uległo zmianie logo. Wiem, że ostatnio je zmieniałem, lecz obecne wydaje się być proste, zapamiętywalne i takie moje. I tu znów muszę oddać hołd powiedzeniu .... :) To, co staram się uzyskać na swoich zdjęciach, starałem się uzyskać w nowym projekcie mojej strony oraz nowemu wizerunkowi obecnego bloga. Postarałem się powiązać moja stronę firmową z blogiem. Uważam, że są to dwa twory, które wzajemnie się przenikają. Uważam, że ta decyzja była trafiona :) Zmianie uległ także system oddawania komentarzy na blogu. Jeżeli ktoś chce oddać swój komentarz do artykułu, to może zrealizować swoją chęć poprzez wybranie w opcjach użytkownika "Anonim". Z uwagi na fakt, iż nie lubię wulgaryzmów w wypowiedziach, ostrzegam, iż komentarze uznane przeze mnie za takowe, będą poddane destrukcji :) Wspomnieć muszę także o jednym, nowym elemencie na mojej stronie www. Mam na myśli taki mały gadżet - okno na Facebooka, który znajduje się na dole niektórych zakładek. Możecie tam przeczytać ostatnie moje wpisy na Fb oraz nacisnąć przycisk "Lubię to" (po stwierdzeniu, że treść mojej strony lub bloga Wam odpowiada). To na tyle z bardziej istotnych zmian. Niektóre poukrywałem, niektóre są do odkrycia przeze mnie samego :) Blog i strona www to żywy twór, jak wspomniałem wcześniej, zatem rozwijamy się i dorastamy wspólnie. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie :)

13 komentarzy:

  1. Hej:) sprawdzam, czy można zostawić komentarz. Działanie potwierdzam, zatem komentujcie :) Przypominam: W rubryce: "Komentarz jako:" wybieracie opcję "Anonimowy". Proszę mimo faktu anonimowości, w treści komentarza zostawić chociaż swoje imię :) pozdrawiam Maciej

    OdpowiedzUsuń
  2. This blog was... how do I say it? Relevant!!
    Finally I have found something which helped me. Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Those who have had an experience in online shopping would always prefer it continuously as they would have enjoyed it by sitting at home.
    If the kitchen's appearance is antique then you can need the normal white cabinets to offer an attractive effect
    to the place. You will find many of the simple kitchen accessories have been update to
    become more state-of-the-art. I opened mine on the day I snatched up a genuine Lane recliner for $299, plus sofa pillows, accent pieces, a bathroom storage cabinet, and a sheet set.


    My site: ninja mega Kitchen blender [buyninjamega.weebly.Com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Its not my first time to pay a visit this web site,
    i am visiting this website dailly and take pleasant facts from here all the time.

    OdpowiedzUsuń
  5. Throughout each spherical, all gamers choose the spells and crowns they may wizard101 codes cast
    after which the cinematic performs out with
    the spell animations for each player's and monster's chosen spell.
    There are shops everywhere in this zone including a wand shop, amulet shop, dye store,
    hat shop, pet shop, boot shop, deck shop, robe shop and even a castle shop.
    Ther tree f tm and so thy e pretty superior f need to say o mself.


    Feel free to visit my page wizard101 homepage

    OdpowiedzUsuń
  6. Angels are spirit beings; they possess the same basic emotional characteristics as man. Contact
    Kelly to receive her free report, "5 critical things you must know when writing for the healthcare industry" - info@KellyRobbinsLLC.
    By contrast, a single session of microdermabrasion can cost well over a hundred
    and fifty dollars.

    Also visit my web blog: moviestarplanet hack

    OdpowiedzUsuń
  7. Perform the following to discover more about watch well before you're abandoned.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do the following to discover more regarding women well before you are left behind.

    OdpowiedzUsuń
  9. The Strategies To Get educated about watch Plus The Way One Could Be part of The watch Top dogs

    OdpowiedzUsuń