2 stycznia 2014

Fotografia rodzinna Poznań: Kacper - pierwszy rok

Tak się czasami w życiu układa, że zdjęcia wykonuje się "po sąsiedzku" :) Swojego modela i bohatera poniższych zdjęć poznałem w całkowicie innych okolicznościach, niż mogłoby się wydawać. Wpierw rodzice Kacperka wprowadzili się vis a vis moich drzwi, później tak od słowa do słowa doszliśmy do wniosku, że świetnie byłoby uwiecznić Kacpra pierwsze urodziny. Od pomysłu do realizacji u mnie krótka droga, więc kiedy nadszedł ten "wielki" dzień, zadziałałem :) Nie jest to reportaż z całego dnia, lecz tylko kilka kadrów, które udało mi się skraść przez mój mały obiektyw :) Chciałem uzyskać efekt intymnej rodzinnej imprezy, mimo, że za moimi plecami był szalejący tłum gości :) Dziękuję Wam kochani za te chwile, które utwierdzają mnie, że rodzina jest najważniejsza!!! Co tam się działo? Sprawdźcie sami :)


[gallery ids="267,268,269,270,271,272,273,274,275,276,277,278,266"]

fotografia rodzinna Poznań :: fotografia ślubna Poznań

1 komentarz:

  1. Nie jest to kpina z wyborcf3w, bo utyrmzuję kontakt ze spora grupą wyborcami o ktf3rych wiem, że na mnie glosowali . I właśnie ci wyborcy byli przeciwni podatkom. Uważają, że część imprez jest tylko dla małych grupek widzf3w. Niektf3re pomysły Burmistrza jak msza święta w Kętrzyńskim Amfiteatrze, Wojewf3dzkie Święto ludowe generowały koszty i były robione sobie( partii) a muzom. Wydawać oszczędnie to nie znaczy nie łatać dziur. Ale po co trzy razy to samo przebudowywać? Np. Plac Piłsudskiego ? A za politykę państwa proszę mnie nie rozliczać.

    OdpowiedzUsuń