3 marca 2014

Fotografia ślubna Poznań: Justyna i Marek ZAPOWIEDŹ

Marzec rozpocząłem od fantastycznego ślubu Justyny i Marka. Kiedy spotkaliśmy się kilka miesięcy temu, aby ustalić szczegóły mojej pracy na ich uroczystości, już wiedziałem, że będzie to szalona impreza. Nie pomyliłem się! Dzień słoneczny, lecz jak o tej porze roku bywa chłodne powiewy wiatru przypominały nam jaką mamy porę roku. Przygotowania Justyny i Marka minęły w bardzo radosnej atmosferze, przeplatanej wielkim WOW jakie wydawałem z siebie i z Tomkiem Chlebowskim (asystent) na widok każdej z pań, którą malowała wizażystka. Pięknie to robi. Czas płynął. Wykonałem kilka zdjęć z przygotowań, szczegóły, suknia itp. Zawsze w tym czasie oczekuję na szybszy rozwój akcji... Błogosławieństwo pełne emocji i łez i dotarliśmy do Kościoła. Piękny portret Justyny przed kościołem rozpoczął wspaniałą serię kadrów, które jeszcze przed obróbką bardzo mi się podobają.





[caption id="attachment_302" align="aligncenter" width="533"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński   Justyna przed wejściem do kościoła[/caption]

Powyższy portret bardzo mi się podoba. Wiele magicznych kadrów uchwyciłem podczas pobytu w domu Justyny i Marka. Pierwszy, który prezentuję to moment zakładania welonu przez Anię - świadkowa, a drugi przypomniał mi stare czasy mojej fascynacji fotografią makro - na celowniku obrączka Justyny.




[caption id="attachment_303" align="aligncenter" width="533"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński - Moment zakładania welonu w domu Młodych.[/caption]

Oto obrączka Justyny w ujęciu makro do którego wykorzystałem techniki poznane już lata temu... oto efekt....




[caption id="attachment_301" align="aligncenter" width="800"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński - Obrączka Justyny, którą chciałem pokazać troszkę inaczej, niż standardowo :)[/caption]

Przepiękna uroczystość ślubna minęła szybko i tylko pozostało uchwycić szczęście Justyny i Marka po wyjściu z Kościoła




[caption id="attachment_304" align="aligncenter" width="800"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński - Justyna i Marek po wyjściu z kościoła[/caption]

Po pięknej uroczystości w kościele mknęliśmy już do hotelu Jaśmin w Owińskach niedaleko Poznania. Jaśmin jest mi znany z kilku wesel, więc wiedziałem doskonale czego mam się spodziewać: dobre jedzenie, super obsługa i fantastyczny lokal na wesele. Na tymże weselu miałem okazję poznać fantastyczny duet dj'ów: Damiana i Macieja, czyli Dj Damko. Jeżeli chcielibyście znać definicję dobrego dj'a na wesele, to odpowiedź jest jedna - Dj Damko! Chłopaki wypełniają salę energetyczną muzyką na wysokim poziomie. Oprawa oświetleniowa jest w stanie zachwycić nawet najbardziej wymagających. Powiem krótko: Chłopaki! współpracować z Wami to czysta przyjemność! Mam nadzieję, że jeszcze sporo imprez przed nami!




[caption id="attachment_300" align="aligncenter" width="800"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński - Justyna i Marek podczas toastu - Hotel Jaśmin - Owińska[/caption]

Na zakończenie uroczy portret córki moich bohaterów, którą pokochałem chyba ze wzajemnością. Mała Lili wiedziała, jak zapozować fotografowi z pełną wdzięku miną...




[caption id="attachment_299" align="aligncenter" width="800"]fotografia ślubna poznań fotografia ślubna poznań - fot. Maciej Kiełpiński - Mała Lili - córka Justyny i Marka podczas mini sesji przed ślubem swoich rodziców[/caption]

Jeżeli spodobały Wam się kadry, które zamieściłem i ciekawi jesteście obszerniejszego materiału zapraszam już niebawem. Pozdrawiam wszystkich Fotograf ślubny Poznań - Maciej Kiełpiński

5 komentarzy:

  1. Dzięki Macieju! Współpraca z Tobą to była czysta przyjemność i pełna profeska;) mam nadzieję do zobaczenia jeszcze w tym sezonie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też Wam chłopaki dziękuję za wspólnie spędzony czas w rytm świetnej muzyki!! Wiem, że jeszcze wspólnie przepracujemy wiele wesel!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Adel & Andrew pisze:Joanna and Bartek! Thank you so much for the amazing pitcerus. They bring back great memories. It was a fantastic day and we will always remember that thanks to the brilliant photos. We are so glad we took the risk and worked with photographers we hadn't known before, but heard great things about. It was the right decision, we certainly know that now. Hope you had a good time too.If anytime again we or anyone we know need photographers, we know who are the best ones to pick.All the best and see you again!

    OdpowiedzUsuń
  4. Johny - Dzięki jeszcze raz Andrzeju.A Wam wiysstkzm POLECAM! Lepszego fotografa nie znajdziecie, my, teraz po czasie nie wyobrażamy sobie, że zdjęcia mf3głby nam robić ktoś inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pisze:Fantastycznie wyczuwalny w zdjęciach szkokci klimat! Mimo pogody, na widok ktf3rej samoczynnie pojawia się gęsia skf3rka niezwykłe ciepło oddane w fotografiach efekt ten niweluje Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń